ArTeMiS
"...επειδή τα κέντρα εκμάθησης τυφλού συστήματος κοστίζουν κι επειδή και οι ψυχολόγοι κοστίζουν επίσης."

Οκ, τυφλό σύστημα έμαθα, δεν μπορώ να πω. Και με το blog αυτό, αν και δεν γράφω συχνά, μια εξάσκηση την κάνω... Τον ψυχολόγο δεν τον γλιτώνω όμως!!! Αλλά ας κάνω άλλη μια προσπάθεια μπας και..!!

Ο μήνας έχει 9!!(όχι, πραγματικά 9/3 ήτανε για την Δευτέρα σου λέω που μας πέρασε)
Όλοι μου οι λογαριασμοί είναι απλήρωτοι. Ο-Λ-Ο-Ι ΟΜΩΣ!!!! Το δάνειο για τα έπιπλα, 3 κάρτες(ναι, είμαι πολύ μαλάκας), κινητό 2 λογαριασμοί απλήρωτοι και κομμένο. Χρειάζομαι επειγόντως φακούς, να πάω στον οδοντίατρο και να πάρω τροφή για τα μικρά.
Εν ολίγοις, θα πάρω 650€ και ζήτημα είναι να μου μείνουνε τα 10

ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ 350€ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΔΕΗ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΙΣ 15 ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ!!
Και σε ρωτάω τώρα εγώ (όπου "εγώ", βάλε "ο-μαλάκας-της-υπόθεσης"):
Αφού ξέρεις πόσα παίρνω, και αφού ξέρεις και πόσα χρωστάω, και αφού ξέρεις ότι έχουνε μείνει πίσω όλα όσα χρωστάω από τον προηγούμενο μήνα...

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ;;

Να της τα δώσεις εσύ!! Δική σου μάνα είναι στην τελική!!
Να μου περισσεύανε θα της τα έδινα, ειλικρινά σου μιλάω. Γουστάρω να βοηθάω κόσμο ρε συ γιατί ανθρώποι είμαστε και μπορεί κι εγώ να χρειαστώ βοήθεια sometime(ασχέτως αν δεν τη δέχομαι γιατί είμαι περήφανη, αυτό είναι άλλο θέμα).
Εμένα με ρώτησες ποτέ αν η δική μου η μάνα και ο πατέρας έχουνε να φάνε ή να πληρώσουνε τις υποχρεωσεις τους;; Νοιάστηκες ποτέ πραγματικά;;

ΟΧΙ !!

Και ξέρεις από που το ξέρω;;
Το ξέρω γιατί το καλοκαίρι που μπήκε ο πατέρας μου να κάνει εγχείρηση καρδιάς, ενώ το ήξερες ότι είμαι άφραγκη, δεν μπήκες καν στον κόπο να μου δώσεις έστω τα εισιτήρια για να πάω να τον δω!!!
Το ξέρω γιατί την πρωτοχρονιά που ανέβηκα να δω τους δικούς μου ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΞΟΔΑ ΜΑΛΑΚΑ - και που εσύ δεν ανέβηκες γιατί ήσουνα χωρίς δουλειά από τις 15 Δεκέμβρη- όταν με το καλό γύρισα πίσω (είδες μαλακίες που κάνω;;) στις 6/1 και ζοριστήκαμε γιατί μας την είπε ο ιδιοκτήτης που του καθυστερήσαμε το ενοίκιο - το ενοίκιο που ΕΓΩ πλήρωσα και άφησα ολους τους λογαριασμούς μου πίσω- είχες το θράσος να γυρίσεις να μου την πεις ότι "Αφού ήξερες οτι θα στριμωχτούμε οικονομικά, να μην πήγαινες Αθήνα"

ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!!

ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ!! ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ!!
Εγώ ρε πανίβλακα, σηκώθηκα και έφυγα από το σπιτάκι μου, άφησα φίλους, οικογένεια και μια έτοιμη δουλειά γιατί "υποτίθεται" πως δεν μπορούσες να φύγεις επειδή είχες δουλειά με πολύ καλά λεφτά. ΑΡΧΙΔΙΑ!! ΨΕΥΤΗ!!
Το ψέμα για σένα; Η εύκολη λύση! Φυσική σου ανάγκη, σαν το ΧΕΣΙΜΟ ένα πράμα!
Σαν το ΞΕΧΕΣΙΜΟ που θα σου ρίξω όταν θα έρθει η ώρα! Γιατί θα έρθει εκείνη η ρημάδα ώρα, που θα πάει; Θα αργήσει λίγο βέβαια γιατί χρεώθηκα πολλά για να μπορέσω να μένω σε ένα σπίτι που να έχει κρεββάτι για να κοιμηθώ και άλλα, απαραίτητα και μη.

Και για να τελειώνουμε... έτσι που λες φιλενάδα.
Τα λάθη πληρώνονται.
Κι οι μαλακίες πληρώνονται, ίσως λίγο πιο ακριβά.
Δεν πειράζει. Όσο ζεις μαθαίνεις.

Δεν πιστεύω ούτε στην κόλαση ούτε στον παράδεισο. Όλα εδώ πληρώνονται.
Κι εγώ κάτι χρωστούμενα πληρώνω τώρα και τελειώνω...

Φιλιά