ArTeMiS
Θέλω αλλαγή
Όχι! Δεν θέλω αλλαγή!
Θέλω αλλαγές!!!
Πολλές αλλαγές!!

  • Θέλω να αλλάξω κινητό και η γαμ*cosmote δεν έχει το κινητό που θέλω, είναι σε έλλειψη λέει...
  • Θέλω να πάω κομμωτήριο να αλλάξω το μαλλί. Θα το γυρίσω στο ξανθό. Ούτως ή άλλως ηλίθια είμαι, μαλακίες κάνω, εν ολίγοις το όνομα το έχω ας έχω και τη χάρη ;-)
  • Θέλω να αλλάξω σπίτι! Κανένας μαλ***ς, κανένας π**στης δεν θα κάνει κουμάντο στη ζωή μου! Θα πάω να μείνω μόνη μου ΡΕ! Δεν σε έχω ανάγκη! Μόνη μου ΡΕΕΕΕ!!! Με τον Ερμή! Και να πας να χεστείς ΡΕ! Σιγά που θα κάτσω να σκάσω κιόλας!! Να κάτσεις εκεί να σε ταϊζει η μανούλα σου παλιοάχρηστε, τεμπελόσκυλο, που βγάζεις ένα φράγκο και ο νους σου είναι να πας να πιεις το καφεδάκι σου, που θες να συντηρήσεις και σπίτι και οικογένεια, που είσαι ντροπή ακόμη και για τα σκυλιά γιατί ΟΛΑ τα σκυλιά "δουλεύουν" για το φαί τους με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ΡΕ! Που θα μου πεις ΕΣΥ ότι έχω κάνει τον Ερμή σαν τα μούτρα μου και δεν κοιτάς τα χάλια της μικρής που είναι συνέχεια κλεισμένη σε ένα δωμάτιο και έχει καταντήσει υστερικό το κακόμοιρο το σκυλί ΡΕ μαλακα!
  • Θέλω να πάω στην τράπεζα και να τους ξοφλήσω τα χρωστούμενα και να τους δώσω και μια ΜΟΥΤΖΑ μαζί! Βασικά πρώτα θα ρίξω ένα φάσκελο στα μούτρα μου που έμπλεξα, και μετά σε αυτούς...
  • Θέλω να πάω για ψώνια γιατί βαρέθηκα να ακούω τόσα "ψώνια" μαζεμένα να λένε μαλακίες...
  • Θέλω να αποκτήσει νόημα η ζωή μου. Ξυπνάω, βγάζω τον μικρό βόλτα, πάω δουλειά, γυρνάω από δουλειά, βγάζω τον μικρό βόλτα, τρώμε στην μάνα του, ακούω όλες τις μαλακίες του κόσμου μαζεμένες μέσα σε 2 ώρες, ξαναπάω για δουλειά, γυρνάω από δουλειά, ξαναβγάζω τον μικρό (βόλτα, το εμπεδώσαμε νομίζω...), χαζεύω τηλεόραση μέχρι να αποβλακωθώ(πόσο πια;;), κοιμάμαι με χαζοεφιάλτες και ξανά απ' την αρχή... Ε-Λ-Ε-Ο-Σ !!!
  • Θέλω να πάω για καφέ. Με τον Αντώνη, με τη Λίνα, τη Μαριλένα, την Αντωνία που μένει απέναντι, με τον Στέλιο που δουλεύουμε μαζί στο μαγαζί...
Εφόσον, λοιπόν, δεν μπορώ άμεσα (δλδ ΤΩΡΑ) να κάνω τίποτα από τα παραπάνω, θα αλλάξω το blog. Έτσι για να μου φύγει το μαράζι και να πω ότι άλλαξα κάτι..

Φιλιά
3 Responses
  1. Artistz Says:

    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ, ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΆΛΛΑΓΗ..Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΙΣΜΩΝΕΙΣ..ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΕΙΣΜΩΣΕΣ..
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΕΧΕΣΑΙ?ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΗ ΠΩ ΠΑΝΤΩΣ..
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ..ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ..ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ..ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΞΕΚΟΛΗΣΕΣ..ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ..ΠΑΡΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΨΕ..ΚΑΛΗΜΕΡΑ!


  2. Μου θύμησες το γνωστό: γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο... Ακόμα κι αν δεν άλλαξε τίποτα, τα είπες και εκτονώθηκες..


  3. Ανώνυμος Says:

    Άλλαξε και ρούχα!:Ρ
    ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! :D