ArTeMiS
Ζουζουνίτσα μου καλημέρα!!

Σε πήρα τηλέφωνο και χάρηκα πολύ που μιλήσαμε τόση ώρα.
Μου είχε λείψει αυτή η σαχλαμαροκουτσομπολοσυζήτηση θαψίματός μας.

Μου είχε λείψει να μιλήσω έτσι ανοιχτά κ έξω από τα δόντια με έναν άνθρωπο.
Εδώ που είμαι, όπως ξέρεις, είμαι μόνη μου... δεν έχω έναν άνθρωπο δικό μου να πω μια κουβέντα, να ακούσει τον πόνο μου, το παράπονό μου, τις φοβίες μου, τα "θέλω" μου...

Έχω φρικάρει.
Ναι, έκανα λάθος.
Ναι, το κατάλαβα.
Όχι, δεν είναι αργά.

Απλά θέλει πολύ υπομονή και χρόνο. Ή καλύτερα, υπομονή στον χρόνο που θα περάσει και που θα χάσω για να ...

"- Μαναράκι μου βιάστηκες..
- Ναι ρε Λ. το κατάλαβα. Αλλά με ξέρεις, δεν με ξέρεις; Αν μου μπει κάτι στο μυαλό πρέπει να το κάνω για να μου φύγει..
- Ναι σε ξέρω.. γι αυτο και δεν σου είπα τίποτα τότε.
- Και να μου ΄λεγες ένα και το αυτό.
- Και τώρα τι θα κάνεις;.. "

Τι θα κάνω.. Ε, δεν είπαμε; Υπομονή...

Αρχικά, πρέπει να εξοικονομήσω λεφτά για τη μεταφορική.
Πόσο να πάει ρε σεις μια μεταφορική από Ρόδο για Αθήνα;
Έχω μια κρεββατοκάμαρα κομπλέ (υπέρδιπλο κρεββάτι, 2 κομοδινάκια, στρώμα, τουαλέτα), ένα σαλόνι (3θέσιος-2θέσιος καναπές, τραπεζάκι), ένα home cinema και μία τηλεόραση LCD 32¨.

"F*ck!! Πού θα τα βάλω όλα αυτά ρε γμτ;;..."

Πρέπει να δω που θα μείνω. Μια μικρή πιθανότητα (μικρή όμως) είναι να μείνω για κάνα μήνα στους δικούς μου. Αλλά πρέπει να βρω και μια άλλη εναλλακτική γιατί μπορεί και να μην παίξει αυτό το σενάριο.. Άντε ξανά από την αρχή να ψάχνω για σπίτι που να επιτρέπονται τα κατοικίδια.. Α ρε μούλη, τι θα τραβήξω πάλι για το χατίρι σου!

Και τελευταίο αλλά κυριότερο από όλα να βρω δουλειά.
Κοίτα να δεις ρε συ! Είχα δουλειά γαμάτη και την άφησα για να έρθω εδώ και να παίρνω 650 ευρώπουλα το μήνα, και ποτέ στην ώρα τους!

"- Πρέπει να κλείσω για να φάω και να πάρω την κολοαντιβίωσή μου.
- Οκ ρε Λ. Περαστικά και φιλάκια πολλά. Θα τα πούμε."

Bye for now...