ArTeMiS
Την Κυριακή 30/12, έτυχε να βλέπω ζώδια στην μεσημεριανή ζώνη του Mega (ξέρεις μωρέ, με αυτή την παχουλούλα αστρολόγο - το όνομά της μου διαφεύγει). Το 2008 λοιπόν, είναι η χρονιά μου. Έτσι είπε για το ζώδιό μου (Αιγόκερως). Όχι ότι πιστεύω τόσο στα ζώδια (αν και η Πατέρα παιδιά πέφτει μέσα σε ότι και αν πει η άτιμη!), αλλά οφείλω να συμφωνήσω με την προλαλήσασα αστρολόγο: το 2008, για μένα, έχει ξεκινήσει με τις καλύτερες προϋποθέσεις! ;-)

Στα μέσα περίπου του Φλεβάρη, μετακομίζω μόνιμα στην υπέροχη (κατά τα λεγόμενα πολλών) Ρόδο! Έχω πάει κανα-δυο φορές, αλλά χειμώνα. Ε και τώρα χειμώνας θα είναι αλλά θα πετύχω και το καλοκαίρι, που θα πάει! Ο λόγος που μετακομίζω είναι ο κάτωθι:

Έχω βρει τον άντρα των ονείρων μου! Καθότι Αιγόκερως όμως(βλ. απαισιόδοξος, επιφυλακτικός) προσπαθώ να διατηρήσω μια κάποια προσγειωμένη στάση του τύπου "Πρέπει να έχω βρει τον άντρα των ονείρων μου"
Αυτός ο άνθρωπος αυτός (που λέει και το άσμα) είναι ότι έψαχνα από έναν άντρα!!
Τρυφερός εκεί που πρέπει(με κάνει να αισθάνομαι σαν θεά), ρομαντικός όσο χρειάζεται(αχχχ λιώνωωω..), άγριος εκεί που χρειάζεται(χωρίς σχόλιο...)
Όταν τον πρωτογνώρισα, είπα μέσα μου "Είναι σα να έγραψα ένα γράμμα στον Θεό και να μου έστειλε ότι του ζήτησα!" Υπερβολή ε;; Είναι από εκείνες τις στιγμές που νιώθεις ότι "είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό" αλλά από την άλλη, αν ήρθε η ώρα σου..;

Πιστεύω πολύ στην μοίρα.
Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα όλοι παίρνουμε αυτό που μας αξίζει.
Πιστεύω ότι όλα σε αυτή τη ζωή πληρώνονται.
Πιστεύω ότι τα δύσκολα, επιτέλους, πέρασαν και έρχονται τα καλύτερα!

Έτσι λοιπόν, με αυτά τα μυαλά...
  • ενημέρωσα τον εργοδότη μου ότι τέλος Γενάρη σταματάω τη δουλειά
  • ενημέρωσα τον ιδιοκτήτη του σπιτιού που νοικιάζω ότι τέλος Φλεβάρη(που τελειώνει και το συμβόλαιό μου) δεν θα το ανανεώσω και την κάνω με ελαφρά
  • γνώρισαν οι γονείς μου τον σύντροφο-άντρα των ονείρων μου-μέλλοντα γαμπρό τους(χαχαχα!) και οι εντυπώσεις ήτανε άριστες(όχι ότι θα άλλαζε κάτι, απλά μου έφυγε ένα βάρος)
  • γνώρισε ο Βαγγέλης(αμόρε) τον Ερμή(σκύλος μου) και αντίστοιχα ο Ερμής τον Βαγγέλη και είχαμε τρομερές συμπάθειες!!(έτσι μπράβο, γιατί στο καινούριο σπίτι θα έπρεπε να τους έχω σε ξεχωριστά δωμάτια)


Το 2008 μου "μπήκε" με τις καλύτερες προϋποθέσεις...
Εσάς ;;;;

Φιλάκια Αll!






9 Responses
  1. Είναι φοβερό, ότι ξέρω άνθρωπο που ανήκει στο ίδιο ζώδιο και του συμβαίνουν ακριβώς τα ίδια πράγματα... Έχω μείνει παγωτό.. Άφωνου και άναυδου γωνία.. Λες να αρχίσω να πιστεύω στα ζώδια?


  2. Είδωλο Says:

    Χαιρομαι που ολα σου πανε τοσο καλα και εισαι χαρουμενη
    Δεν ξερω αν πραγματικα πιστευω στη μοιρα οπως την εννοεις
    Σιγουρα πιστευω οτι η ζωη εχει μια περιεργη αισθηση δικαιοσυνης και επιστρεφει τα παντα
    αλλα τωρα το εαν αυτο ειναι μοιρα δηλαδη προκαθορισμενο, τι να σου πω... δεν το πολυ πιστευω.
    Ενω πιστευω πολυ σε μαντικα (χαρτια, καφε) αν οντως ολα ειναι μοιραια, τοτε ποσο ανωφελη ειναι η υπαρξη μας εαν ειναι ολα προκαθορισμενα με καποιο καρμικο σχεδιο, και ποσο θα επρεπε εμεις να αντιδρουμε και να δρουμε κατα τον τροπο που πραττουμε η αν τελικα ειναι ηθελημενες αυτες οι αντιδρασεις η προκαθορισμενες απο την μοιρα?

    σε κουφανα?
    Καλη χρονια


  3. ArTeMiS Says:

    Χεχεχε...
    Καλή χρονιά κ στους 2 γι αρχή.

    ifigeneia ούτε εγώ πίστευα στα ζώδια αλλά από ένα σημείο και μετά άρχισα να τα πιστεύω!'Οχι όλα βέβαια, αλλά τα περισσότερα..
    x-oyranoy σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Δεν το εννοούσα έτσι ακριβώς.. σίγουρα "συν Αθηνά και χείρα κίνει"..

    Φιλάκια!


  4. Ευτυχως που εχω και εσας ρε κοριτσια και αναθαρρευω λιγο...Αλλα σαν επιφυλακτικη και αρνητικη αιγοκερινα που ειμαι εχω να κανω την εξης ερωτηση...



    Λες να ειμαι αλλο ζωδιο?

    Χρονια πολλα φιλεναδα και ευτυχισμενη απο εδω και περα!

    Φιλια


  5. ArTeMiS Says:

    legally: κουκλάρα θα δεις, το 2008 είναι η χρονιά σου ρε! Δες το λίγο θετικά! Περιμένω με αγωνία να μου πεις τα πρώτα καλά-αναπάντεχα νέα σου!

    Φιλάκια ;-)


  6. fresco Says:

    κοίτα τι σου είναι η ζωή...

    μπράβο-μπράβο!

    ελπίζω κι εγώ μέσα στο 2008 να βρω τη γυναίκα της ζωής μου!

    wish me luck!

    χαχαχα!!!

    byeeeee ;-)


  7. Kαλημερα και καλη χρονια :)


  8. ArTeMiS Says:

    fresco: στο εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρεις τον άνθρωπό σου!!
    Candy: καλή χρονιάα!!


  9. Dr_MAD Says:

    Κατάλαβα. Τόοοοσο καλά περνάς :-)

    Καλό μήνα anyways ;-)